رد کردن لینک ها

شرایط و قوانین خرید از فروشگاه

  • 1) فروشگاه کی کلاب متعهد به رعایت قوانین مصوب تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایرانو قوانین حفظ حریم خصوصی می باشد. لذا این قوانین نیز شامل حال مشتریان خواهد بود.
  • 2) مشتریان مسئول ارائه کامل و صحیح اطلاعاتی همچون “نام ، نام خانوادگی ، شماره تماس ، تلفن ثابت و ایمیل” می باشد و مشتریانی هم که قبلا عضو سایت شده اند و چنانچه در پر کردن این موارد کوتاهی کردن لطفا وارد حساب کاربری خود شوید و تمامی موارد را به درستی وارد کنید. هرگونه خسارات ناشی از ارائه اطلاعات نامعتبر به عهده خود مشتری خواهد بود.
  • 3) در هنگام استفاده و خرید همیشه از آیپی “ایران” استفاده کنید و جدا از استفاده “و ی پ ی ن خودداری فرمایید تا مشکلی در فرایند خرید رخ ندهد.
  • 4) تمامی کدها قبل از فروش “تست می شوند بنابراین از “سالم و اصل بودن کدها اطمینان کامل” داشته باشید.
  • 5) تمامی محصولاتی که به صورت دیجیتالی هستند و بنا به دستور پلیس فتا کشور کد محصول به شما “تنها از طریق پیامک به شماره موبایل تایید شده پس از ایجاد حساب کاربری ارسال می شود“.
  • 6) تمامی محصولات دیجیتالی (مانند “گیفت کارت ها ، بازی های اورجینال ، ارز و آیتم های داخل گیم ، لایسنس ها ، اشتراک ها ، اکانت ها و تمامی زیر دسته های آنها“) به صورت دیجیتالی هستند و فیزیکی نیستند!
  • 7) زمان آماده سازی سفارش بین “1 الی 24” ساعت پس از پرداخت مبلغ سفارش خواهد بود.
  • 8) پس از ثبت سفارش کالا وضعیت آن به صورت “در دست بررسی” خواهد بود. زمان معلق ماندن سفارش بستگی به حجم سفارش های در حال بررسی توسط تیم ما دارد ، لطفا تا دریافت کالای مورد نظر خود صبور باشید.
  • 9) کدهای محصولات دیجیتالی (مانند “گیفت کارت ها ، بازی های اورجینال ، ارز و آیتم های داخل گیم ، لایسنس ها ، اشتراک ها ، اکانت ها و تمامی زیر دسته های آنها“) را بعد از دریافت سریعاً بررسی و روی حساب خود شارژ / اعمال نمایید به دلایل امنیتی ، تعدد سفارشات ، پشتیبانی از کدها تنها تا 24 ساعت بعد از سفارش مقدور خواهد بود.
  • 10) فروشگاه کی کلاب “هیچ مسئولیتی” در قبال اشتباه انتخاب کردن محصول و یا عدم استفاده مشتری از محصول در صورتی که کالا مشکلی نداشته باشد و موارد این چنینی ندارد و “هیچ محصولی پس گرفته یا تعویض نمی شود” ، از این رو قبل از خرید محصول مورد نظر به ریجن (Region) یا همان کشور و موارد از این چنینی محصول دقت کنید و قبل از خرید حتما از ریجن (Region) یا همان کشور اکانت خود (نه دستگاه) مطمئن شوید و کشور اکانت حتما باید با ریجن (Region) یا همان کشور درج شده محصول یکی باشد.
  • 11) در صورت داشتن سوال میتوانید از پل های مختلف ارتباطی “صفحه پشتیبانی” فروشگاه با ما تماس حاصل فرمائید.
بازگشت به بالای صفحه
  • ثبت نام
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا ایمیل خود را وارد کنید تا به شما لینک نوسازی پسورد جدید ارسال شود :).
پس از ثبت نام لطفا در پیشخوان کاربری شماره موبایل خود را تایید کنید.